czwartek, 31 stycznia 2013

Test 6 klasisty !!!

Cześć,


Jak wiecie chodzę do 6 klasy wiadomo dużo nauki , sprawdzianów i wiele innych. Ale jedno zostało mi w głowie ostatni sprawdzian który sprawdza naszą wiedzę z 3 lat. Bardzo się cieszę że mam go już za sobą ale wyniki mnie nie zadowalają. Cały sprawdzian poszedł mi w miarę dobrze miałem 25 punktów na 40 ale nie o to chodzi. Byłem zawiedziony wynikami z Matematyki nawet dobrze mi idzie normalnie aż tu nagle 11 punktów na 20. Ale to nic myślałem że z J.Polskiego mi pójdzie lepiej i poszło dostałem 14 punktów na 20.Wiem trochę przynudzam tymi liczbami ale chciałem się pochwalić moimi wynikami. A oto moja muzyka:



                 Jeśli chcecie pochwalcie się w komentarzach pod postem jak wam poszło :)


                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz